Friday, October 5, 2012

set the date

assalamualaikum
hari ni ym bangun seawal pagi untuk ke uum. yeah. set the date. convocation is around the corner. disebabkan mr♥ kerja malam dan balik jer dari kerja terus us gerak ke uum. nak ambik jubah.

sebagai seorang yang berhati perut ym izinkan mr♥ tidur dan ym jadi drebar. kesian tengok mr♥ tidur. so, sebagai balasan atas kemurahan hati untuk meneman ym ke uum. ym goreng bihun dan ayam untuk dibawak bekal supaya mr♥ dapat makan.

  

Sampai di UUM lebih kurang jam 11.00 pg. terus us pergi ke dewan TSO untuk ambik jubah. sampai ja us tengok orang tak la berapa ramai sangat. tapi, parking kereta penuh. untuk pengetahuan semua, tempat ambik jubah tu adalah di tingkat bawah dewan TSO. so, masa us turun ke tingkat bawah, Masyaallah. punya la ramai manusia. terus ambik nombor giliran. nah! tunggu la berakax.

    

disebabkan hari jumaat, so lunch menjadi dari pukul 12.15 sehingga 2.30petang. memang sabar menanti la. habis je waktu lunch tu, nombor baru gerak ke angka 200. hah.. nah kau.. tunggu punya tunggu sampai macam² aksi jadinya. ada fotografer yang datang mempelawa untuk mengambil gambar di studio hari konvo nanti. ym pun memilih la apa nama ntah untuk bergambar. harganya rm120. deposit rm10. huahuahua.. terbang gak la nanti. 

  

finally, sampai gak giliran us ni. nak ambik jubah tu sekejap je. tapi, nak tunggu masyaallah. punya la lama. lepas ambik jubah tu, apa lagi, posing sakan sekitar uum. risau nanti tak sempat nak ambik dah time konvo. ya la, 1st orang mesti ramai, 2nd macam² hal nak kena setle. pulak, jubah kena hantar selepas konvo selesai pada hari yang sama. tengok. RM100 sehari ja lepas konvo. huhuhu.


ym nak² gak pakaikan jubah tu kat mr♥


tak la banyak sangat yang ym upload untuk tatapan readers semua. nanti, ym akan upload pic pada hari yang sebenar. okey. 

selesai pengambaran, maka pulangla kami sebab mr♥ kerja. tengok. walaupun dah ambil cuti, masih lagi dipaksa untuk bekerja. sabar jela.

ok. babai









Post a Comment

1 comment:

>