Wednesday, December 12, 2012

Hari Ke3 tanpa Uchie

selamat pagi cikgu. hehehe. saja nak menghappykan diri. sebenarnya, ym masih sedih dan berduka dengan kehilangan uchie. sumpah, ym sayang sangat dekat uchie. he is one off my family. semalam ym dah janji dengan mr yang ym tak nak nangis lagi. tapi, jatuh juga air mata ym semalam. sebelum tidur semalam, tetiba ym teringatkan uchie. terus ym turun dari bilik dan terus keluar. ym rasam macam uchie still ada dengan ym dan sedang menunggu ym kat luar rumah. sedih. sedih yang teramat. ym nangis dan tertidur. bangun pagi ni, padan muka dengan muka (huh ada ka macam tu), mata ym bengkak. 

malu gak nak datang kerja. tapi bila difikirkan, pedulikan dengan apa sangkaan orang. dapat tau dekat mr ni mau ym kena ni. bukan kena tabuh ka, tampar ka. tapi kena berleter.. huhuhu. jangan bb... ym tak dapat nak control. seriusly, mr manusia kedua selepas mak dan ayah ym dan uchie walaupun bukan manusia, tapi beliau yang ym sayang berada di tangga ke 3 dalam hati ym.  

walaupun tarikh hari ni menarik (12.12.12) tapi bagi ym nothing. sebab kalau sebelum² ni tepat jam 4.30 ym akan bergegas pulang untuk bersama dengan uchie. tapi, sejak beliau missing, ym balik dan sampai di rumah, macam rumah tu dah tak ada serinya lagi. kosong... kosong... 

ym sayangkan uchie... nangis lagi... 



No comments:

>