Wednesday, December 26, 2012

Jom Pesta Penang

selamat petang semua. nak dimaklumkan bahawa semalam ym dan mr ke pesta penang. untuk kali pertama bagi tahun ni. ok, sebenarnya mr cuti sepanjang minggu ni. dan dapatlah us pergi ke sana. ceritanya semalam memang us dah plan untuk ke sana. sampai saja kat sana nak mencari parking berdekatan dengan tapak pesta. malangnya, parking sudah penuh ma... ingat lagi ym masa tahun lepas us pergi ke sana. maybe rezeki us kot sebab, entry ke parking yang berdekatan tapak pesta tu kosong. so, dapatlah us masuk ke sana. 

disebabkan ketiadaan parking, mr pusing sekali lagi dan niat hati nak parking berdekatan mobil. seingat ym, tahun bila ntah semasa us ke sana, parking berdekatan taman dekat mobil tu mudah untuk meletak kereta sebab tak kena bayaran dan dekat. bukan ym kedekut. bayangkan pengutip parking kereta haram tu, caj sebanyak rm7 untuk sekali parking. gilo! dahlah haram, mahal pulak tu. ha.. nah, tahun ni sampai ke taman berdekatan mobil tu pon kena bayaran dek kerana tuan parking haram. so, mr cuba la meronda sekitar taman yang berdekatan. at last ada juga parking dekat dengan fedex. lebih kurang 5 minit berjalan. tak kisah pon. us dah biasa berjalan jauh. hahahaha. tak caya ka? cuba baca entry us ke kl untuk kali pertama hari dulu.

ok, selepas dah dapat parking bergeraklah us ke tapak pesta. jalan punya jalan sampai nak snap gambar pon x hengat. masuk kedai, kuar kedai. macam² yang ym tengok dan berkenan. tapi disebabkan duit cuma tekan kat atm sikit sahaja. terpaksalah ym berpuasa dari shoping sakan. 

lebih kurang jam 9.30 malam, us keluar dari tapak pesta. malam semalam gak kristal datang buat persembahan. ym dapat tengok dari jauh ja.. now, lets cekidaut gambar yang sempat di snap. da...






No comments:

>