Friday, December 14, 2012

HARIMAU MALAYA VS gajah putih

selamat malam semua. entry sebelum tidur malam ni ym nak sentuh tentang Piala Suzuki AFF. biarlah mereka nak katakan yang ym ni sebagai pengulas sukan ke. hape ke. ada aku kesah. ok berbalik kepada cerita tadi. disebabkan malam ni mr♥ kena kerja petang. so, beliau tidak dapat menonton perlawanan yang berlansung di antara gajah putoh dan haromau malaya. so, ym ditugaskan untuk menjadi mata dan telinga dan mulut mr♥ untukenontonnua. ym telah menontonnyya sejak dari mula sehingga tamat. kesuluruhan memang UNFAIR perlawanan antara gajah putih dan HARIMAU MALAYA ni.

nak dipendekkan cerita, ym tengok semua apa yang team harimau malaya buat. lastly memang padan la dengan muka mereka. dah kena sepak dengan team harimau malaya. 

ym pun rasa yang readers semua majoriti dah tahu dengan keputusan perlawanan tu kan. walaubagaimanapun, ym berbangga dengan team malaysia. kerana mereka mengamalkan semangat kesukanan yang sebetulnya. tiada main kotor walaupun pada akhirnya terpaksa juga berbuat demikian. 

sekian laporan sukan dari ym.

p/s: restoran din ikan bakar tu perlu tukar menu la daripada harimau  menangis kepada harimau tersenyum. readers tau ke apa tu harimau menangis. sebenarnya ia sejenis bahagian daging bakar, yang rasanya memang umph...




No comments:

>