Monday, December 17, 2012

YM Perlu Entry Baharu!!!


selamat petang semua. gempak kan tajuk entry ym hari ni. sebenarnya ym masih dalam mood kesedihan bila mengenangkan uchie. nak tak nak pulak bila entry ym yang sebelum ni adalah berkisar tentang uchie. bila tengok ja post tu automatik ym sedih tahap gaban. dah la ym di rumah ibarat orang gila yang masih mengharapkan kepulangan uchie ke pangkuan kami sekeluarga. 

ok, apa yang ym nak kongsi dalam entry kali ni adalah berkaitan gift away dari rakan². nice present right? dua gambar kat atas tu adalah gift dari member or ofismate ym. 2 orang yang belikan untuk ym. terharu. dahla branded pulak tu. nak pakai pun sayang. 

sebelum ni, ym dah pernah dapat gift macam tu tapi lipstick from member yang sama yang telah belikan loosse powder tu. lipstick brand clinique. sampai sekarang masih belum habis pakai lagi. tak silap ym lipstick tu ym dapat dari tahun lepas sewaktu birthday ym.

malangnya kakak yang bagi gift tu dah bertukar la. sedih yang teramat. namun, hidup mesti diteruskan.

ish² kenapa entry ym sejak dua menjak ni sedih ja. tension la sedih² ni. taunya dek mr, mau kena letu gak la ym. ok la. nanti ym akan continue dengan story mory yang best lagi. dadadididudu...



No comments:

>