Sunday, December 30, 2012

Outreach vs Pra Perkahwinan Verse II

selamat malam sudah. entry ym malam ni, ym nak berkongsi. sebelum ym mengantukkan diri ku ini, seeloknya dikongsi kan segala kepenatan kedua harian.

29/12/12 ym perlu bekerja. outreach. hihihi. kerja ym bermula jam 10.00 malam sehingga 3.00 pagi. lebih menyayat hati ialah pagi sabtu tu, ym tak dapat nak tidur lama. ym bangun sekitar jam 0900 pagi. sepatutnya kena la tidur lebih kan sebab malam nak berniaga. ym perlu bangun lebih awal sebab nak menukar minyak hitam pada motor ym. so, dengan mr la ym pergi. petangnya ym berniaga dan jam 0800 ym balik ke rumah dan terus siap menuju ke tempat kerja. mujurlah mr ada. beliaulah yang tolong teman, hantar, tunggu ym habis kerja. lebih kurang jam 0230 pagi, habislah kerja ym dan us bertolak balik ke rumah. sampai sahaja di rumah terus tidur dan tak sedar apa dah.

30/12/12 ym perlu berkursus. bayangkanlah tidur berapa jam sahaja dah perlu bangun untuk ke kursus. kursus kahwin babe. final day punya. kursus bermula jam 0900 pgi dan ym perlu ke sana lebih awal. maka perlulah bangun awal. mujur mr terjaga jugak. kalau tidak.. entahlah macam mana. dalam dewan kuliah, tuhan sahaja yang tau betapa mengantukkannya pun ym dan mr. tidur tak cukup kan. tapi mr ym tengok steady je. ym pulak yang mengantuk tahap gaban. tertidur juga sebentar. tengok la mr ym yang steady ja ni.


finally, us dapat juga sijil kursus. sepatutnya sijil akan diberikan di dalam dewan kuliah. tapi disebabkan us tunda berkursus, kalutlah us turun ke pejabat hasani tu. nasib la mereka tak minta us tunggu di dalam dewan bersama. alahmadulillah.. dah boleh kawin pon. hahahaha...


selesai sahaja dapat sijil. terus ke tempat makan. nyum²... char kue tiaw lagi. extra prawns pulak.



tengok la wajah keletihan kami berdua.



p/s: untuk pic bertugas malam tu ym tak sempat snap.
da....



No comments:

>