Friday, September 14, 2012

berkarok pulak

assalamualaikum.
hari ni on the way nak ke ofis hujan telah melanda dengan lebatnya di tengah-tengah jalan dan tepi jalan. lalu seorang perempuan cantik yang menunggang motorsikal telah berhenti di tepi jalan di atas highway sungai dua. alamak. itu saya. hehehe.

ok. sudah la sikit2 merepek meraban. hari ni lunch hour yang lama. so, ym dan rakan2 memilih untuk mengisi masa yang terluang dengan mengkarokkan diri(betul ka imbuhan ni).



seperti biasa redbox menjadi saksi suara2 sumbang ym dan rakan2. tapi kelainannya untuk minggu ni adalah 2 orang peserta baru yang tumpang menggegarkan redbox ni. tepat jam 12.15 tengahari keluarlah kesemua artis2 redbox ni ke tempat yang dituju. maka melalak la mereka termasuklah ym sekali. huhuhu.

nak story sikit tentang kelemahan ym. ym ni susah sikit nak mengingat tajuk lagu dan juga artis. tapi bila rerakan ym ambik ja lagu memana dan nyanyi. comform ym tau nyanyi. tu la masalah ym. tapi ym tak menjadikan itu sebagai satu kelemahan. main belasah ambik ja. tahu nyanyi atau tak. ada aku kesah!

memang menjadi rutin mingguan bagi klik2 ym untuk ke redbox. tapi hari jumaat ja la. kan rehat panjang. ym dan rerakan menghabiskan rm11.60 untuk menyanyi dan 2 gelas air. tapi kalau we oll baru gaji. tempat lain yang we oll pergi adalah tempat makan sedap2. huhuhu.

alhamdulillah mr♥ sentiasa memahami. ym sayang sangat kat dia. thanks sebab selalu support ayang ya bb.


No comments:

>