Saturday, September 15, 2012

convocation day will coming

assalamualaikum.
entry kali ni ym nak update tentang hari konvo ym yang akan tiba tak lama lagi. ym dah approve utk attend. hm. finally. walaupun result yang kurang membanggakan tapi at least ym dah berjaya membanggakan mak dan ayah ym. ya la. dalam family ym tak pernah lagi mak ayah attend mana2 convocation dekat uni. bukan nak mendabik dada atau meninggi diri. sebab ym punya result pun bukan 4 flat. tak guna nak belagak.

ym akan convo 10.10.12 di dewan muadzam shah uum. insyallah ym akan pergi sehari sebelum tu iaitu pada 09.10.12 hari selasa. insyaallah dengan mr♥ sebab beliau dah janji untuk follow. sukanya.

so now my preparation is to make it perfect. nak kena beli baju,kasut,tudung n etc.. mak ayah akan ke sana pada hari konvo.

rupa2nya konvo ni terlalu complecated gak la. macam2 peraturan. tambahan bila deal dengan orang2 yang besar bukan besar macam ym tapi berpangkat dan berdajat dan berpengaruh.

ok la. nanti bila ym dah menghadapi hari tu baru ym boleh describe macamana keadaan kat sana. balik ja dari tu ym akan update entry tentang convocation tu.

doakan ym ya. tak sabar rasanya.


No comments:

>