Friday, September 28, 2012

lunch di ofis

Assalamualaikum.
seperti biasa hari jumaat bagi pekerja seperti ym akan lunch dari jam 12.15 tengahari sehingga 2.30 petang. hah! rehat sampai mampus. untuk kaum hawa la. but, untuk kaum adam. go to mosque to pray. ok. whateva.
tapi hari ni ym dan rerakan tidak bercadang untuk mengeluarkan diri atau menlunchkan diri di luar. weol. prefer untuk lunch di ofis sahaja.huish. beruntungnya mr kata marka dia ni kan. time rehat dok ofis.
sebenarnya tujuan ym berada di ofis tyme waktu rehat ni bukan saja sebab tak berkemampuan dari segi kenderaan untuk meronda, ditambah pula dengan kekangan untuk menyiapkan baju konvo. menyiapkan?? hehe.. tak la. bukan ym yang buat tetapi ym cuma menambah yang patut² saja. iaitu jahitan manik. walaweh.. 


ok. lunch time ni ym dan rerakan memilih mc donod ?? Mc Donald la untuk mengenyangkan perut. huahuahua. ym memilih burger terbaru dari Mcd iaitu samurai burger. huarghhhh!! nasib la tak bertukar menjadi samurai. selesai makan. terus ym menyambung menyiapkan jahitan.



tentang burger samurai ni. hm... sedap jugak. tapi ym prefer apa nama yg ada time raya cina tu? hmmm. ha. prosperity burger. bagi ym yang tu la yang terbaek!. mana tak terbaeknya, pedas. berbanding samurai ni, tak pedas. manis je.. tapi, daging dia, terbaik!!.

cukup la sikit mempromote burger.
ok. babai.


No comments:

>