Thursday, July 31, 2014

Fareeda Merak Kayangan


Apa tu Merak Kayangan? ok, jom YM nak kenalkan kepada readers semua.. pic atas yg tengah tu adalah pic tudung Fareeda Merak Kayangan. Kenapa orang panggil Merak Kayangan, kerana warna tu. hihihi.. ok, mulai daripada entry ni YM berjanji akan berterusan share tentang tudung Fareeda yang hot-hot colour. Dan Merak Kayangan ni adalah salah satu daripada warna hot yang dikeluarkan butik Fareeda. 

Macam mana YM boleh dapat warna hot ni? ok, ceritanya begini. Sepatutnya tudung raya YM untuk pair dengan baju sedondon dengan family YM dah tugaskan adik YM untuk membelinya. Malang sekali, dikatanya quota tudung yang boleh dibeli hanya beberapa helai. Sudahlah dapat jawapan sehari sebelum raya. Mujurlah kekasih hati YM tu sanggup bawak YM ke butik dengan motor sebabnya, selalunya jika nak dekat raya ni jalan mesti jem. so, nak elakkan dari jem, terpaksa la naik motor. 

sampai di sana, YM bawak keluar baju untuk matchkan dengan tudung, malangnya tiada. mujurlah seller kat butik tu tanya YM samada nak match dengan baju. dan dia ambik baju YM dan terus masuk dalam stor. Alhamdulillah, YM dapat yg tu. katanya warna ni hot. so, YM terus test dan matchkan dengan baju, toleh ke arah kekasih hati, dan belianu mengangguk. terus grab. katanya tu last pcs. Alhamdulillah... Balik je, YM terus tengok dalam FB. Yup, memang ni colour hot dan harganya RM200 lebih. 

Begitulah ceritanya. sebenarnya banyak lagi warna hot. dan YM akan kongsikan kemudian. Jom tengok YM pakai masa dating hari raya....




No comments:

>