Tuesday, August 7, 2012

Bershopping-shoppingan untuk raya episod 1


Assalamualaikum...
selamat tengahari to all readers. saja nak hupdate entry ni. ahad lepas, YM ada pegi shoppin ngan mr Luv untuk cari baju raya dan pelbagai pakej diri untuk raya. sadly, 2 shopping complek we oll pergi, but ada juga yang tak settle. so, jadila episod satu dan akan berlanjutan ke episod dua minggu depan. pic akan dihupdate kemudian k.

berbalik kepada cerita bershopping. Mr luv YM nak cari Levi's.. original kot. hehe. so, we oll masukla butik di Queensbay Mall then, mr Luv tak berkenan dengan design baru jeans levi's sekarang. katanya design di poket seluar seolah² design seluar siam. hehe. YM tengok pon dah tau. masa kecit² dulu YM penah pakai Levi's siam ni, dan YM masih segar dalam ingatan yang design di poket seluar nye bagaimana. so, we oll ke shoping complek yang seterusnya iaitu Gurney Plaza. nasib la beralasan kerana nak iftar berdua di situ.

so, sampai saja di sana Mr Luv dah masuk ke butik Levi's dan memang tidak berminat juga dengan design yang ada. cuba cecari design yang lama atau old fesyen. tapi, memang dah tiada stok. YM tak kisah dan follow je Mr Luv sebab still kuat untuk bershoping.. hehehe. perempuan .. bagi sehari shoping pon belom lagi cukup.. mengaku ni. hehehe. lepas Mr Luv tak berkenan dengan design di Levi's, we oll berubah ke Guess butik. malangnya, jeans tersebut tidak menepati citarasa dari segi warna yang dikehendaki oleh Mr Luv. so, tak jadi la beli di situ. beralih pula ke Quicksilver butik, dah berkenan dengan warna, tapi bila pakai sempit. kerana cutting nya cuma ada satu iaitu slim fit. hurm... masalah juga. then, we oll ke Calvin Clean butik pulak. warna yang berkenan tu ada. tetapi tiada saiz. YM pula disuruh oleh Mr Luv untuk melihat dan mencuba sendiri mana jeans yang Ym berkenan, malangnya cutting untuk jeans perempuan cuma ada jenis skinny. tak kan la Ym yang comel ni nak pakai skinny. huduh kot..

memang dah hampa dah dengan pencarian we oll ni. last sekali we oll ke Factory Outlet Store. dan disitula Mr Luv jumpa dengan jeans levi's. kata promoter FOS, levi's dalam proses menghabiskan stok yang lama dan menggantikan stok yang baru. disebabkan itu la levi's telah menjual kesemua stok yang lama kepada FOS. lastly, Mr Luv ambik juga seluar di situ. walaupun harganya amat murah RM190, mr luv ambik sua helai. ha.. jenuh pakai.

YM pulak susah juga nak mencari yang berkenan di hati. tapi disebabkan nak menjaga hati mr luv, YM ikut ja apa yang dikatakan cantik oleh mr luv. so, YM pilih seluar yang ada di butik levi's yang berharga rm 249.00. alhamdulillah. selesai 1. lepas tu, baru la we oll pergi cari baju untuk mr luv. alhamdulillah dengan mudahnya jumpa baju di Padini butik. masyaallah. punya la ramai orang. lebih kurang 30 orang beratur untuk bayar. tapi ym sabar ja. ym dapat sehelai baju tshirt. hehehe..

selesai baju dan seluar mr luv. selepas tu, we oll beriftar berdua di Seoul Garden. jauh tu.. hehehe. dalam gurney plaza juga la.. kesudahannya, kena sambung episod dua sebab we oll tak beli lagi kasut.. hahaha.. tapi, terima kasih kat mr luv sebab sponsor semua. besh...
sayang mr luv. muah..

* baju mr luv rm109.00 kot..
boleh la tengok pic kami. hehehe..


No comments:

>