Tuesday, August 28, 2012

entry atas katil.

assalamualaikum.
wah... agak melucahkan entry ym malam ni kan hehehe. takda yang lucah pon. sebelum tidor, ym ada menjeling sikit ke arah blog ym ni. bukan apa. semangat nak menghupdate blog semakin membara. ianya kerana ym telah berjaya mencantikkan header blog ym hasil tangan ym sendiri dengan menengok cara2 untuk buat header dari rerakan blog yang lain. hasilnya. alhamdulillah. ym berpuas hati.

sebelum tidor ym nak berkongsi sedikit tentang sifat atau sikap manusia. walaupun rambut dah tak sama warna. hati lagi la lain2. benda ni jadi kat ym sendiri dan sebab apa tu rasanya tak perlu ym nk kongsi kat sini. yang pasti apa yang nak diketengahkan oleh ym sendiri adalah. sentiasa bersikap profesional. sebagai seorang yang belajar tinggi2 sampai masuk uni, so sifat tu perlu ada supaya orang hormat kita.

selain itu juga, jangan mencampuradukkan urusan peribadi dengan urusan kerja. itu pon boleh dikategorikan sebagai profesional.

ingat tu. ym cerita dan berpesan ni untuk ym sendiri dan juga untuk readers yang ym sayang. ambil ia sebagai pengajaran dan panduan. ok.

selamat tidor..


No comments:

>